یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

بهترين آگهي رايگان و تبليغات اينترنتي را در 1اشاره درج كنيد

۲ بازديد

درج اَگهي و تبليغات رايگان اينترنتي براي حضور در بازار خريد و فروش اينترنتي كالا و خدمات يكي از الزامات امروزي در دنياي تبليغات براي كسب و كارهاي مختلف بشمار ميرود. چرا كه در چندسال گذشته تحولات گسترده اي در شيوه هاي تبليغات اينترنتي و تبليغ اَنلاينصورت گرفته است كه باعث افزايش سهم تبليغات اَنلاين از كل بازار تبليغات شده است. اگر در سالهاي قبل فقط عده اي كمي از افراد و صاحبان مشاغل از تاثير اَگهي رايگان اينترنتي اَگاهي داشتند ولي امروز ديگر بسياري از فروشندگان كالا و خدمات بخوبي از اين فرصت بينظير فضاي مجازي براي تبليغات اَگاه شده و علاقه بيشتري را براي ورود به اين عرصه تبليغاتي شاهد هستيم. تبليغات اينترنتي با نمايش اَگهييهاي متني و تصويري بر روي سايتهاي پربازديد پا به عرصه تبليغات گذاشت.البته كه در سالهاي اوليه شكلگيري اين تبليغات اَنلاين كمتر كسي حاضر به هزينه كردن براي تبليغ برند، محصول و يا خدماتش به اين شكل بود؛ ولي با توسعه و پيشرفت خيره كننده اي كه اين ابزار تبليغاتي داشته و با توجه به فراگير شدنس در ميان مردم و كسب و كارهاي گوناگون در حال حاضر جايگاه نمايش تبليغات بنري در بسياري از سايتهاي پربازديد از چندماه قبل براي تبليغات رزرو شده است. درست است كه زماني تبليغات در اينترنت فقط به تبليغات ايميلي بصورت گروهي و تبليغات بنري خلاصه ميشد كه كماكان هم اين روشها بسيار محبوب و كاراَمد هستند وليكن با گسترش ابزارهاي بازاريابي و تبليغات و همچنين افزايش كاربراني كه علاقه به خريدو فروش كالا از طريق اينترنت دارند باعث شده تا پتانسيل بيشتري براي تبليغات اينترنتي فراهم شود و به يك تجارت جدي تبديل شود.

تبليغات در سايتهاي نيازمندي يكي از اين شيوه هاي جديد تبليغاتي است كه در سه چهار سال گذشته بخوبي جاي خود را در ميان كاربران اينترنتي و صاحبين مشاغل مختلف باز كرده و باعث رونق بخشيدن به كسب و كارهاي مختلف گشته و افزايش فروش و سود بهتري را نيز بهمراه داشته است. همچنين با توجه به ميزان پاسخگويي و هزينه هاي صرف شده در اين نوع تبليغات به نسبت ساير روشهاي تبليغاتي انتخاب خوب و هوشمندانه اي جهت انجام تبليغات رايگان در اينترنت ميباشد. همچنين درج اَگهي رايگان اينترنتي در سايتهاي نيازمندي در مقايسه با ديگر روشهاي تبليغاتي مشابه نتيجه اي چندبرابري دارد و به همين علت فضايي مناسب براي ثبت اَگهي و تبليغات رايگان براي فروش محصولات و خدمات براي اشخاص، شركتها و صاحبان مشاغل مختلف بحساب مياَيد. چرا كه روزانه هزاران نفر از اين سايتهاي خريد و فروش اينترنتي بازديد ميكنند و يا براي فروش كالا و خدماتشان اَگهي رايگان و ويژه ثبت ميكنند و يا بدنبال خريد محصول مورد نظرشان در اين سايتها به جستجو ميپردازند و در صورت پيداكردن كالاي دلخواهشان نسبت به خريد اَن اقدام ميكنند. از سوي ديگر با توجه به گسترش استفاده از نيازمنديهاي اينترنتي و كارايي بالاي اَنها در زمينه خريد و فروش اينترنتي صاحبان اين سايتها نيز در رقابت شديدي با يكديگر قرار دارند و سعي ميكنند با دادن امكانات و خدماتي نظير درج اَگهي رايگان به فروشندگان كالا و خدمات باعث شوند تا محتواي بيشتري در سايتها قرار گيرند. چرا كه اين روش ميتواند يك سيستم دوطرفه ميان اَگهي دهندگان و سايتهاي اينترنتي باشد كه باعث ميشود از طرفي فروشندگان به فروش محصولاتشان در اينترنت پرداخته و از طرف ديگر هم سايتهاي نيازمندي نيز با دريافت محتواي بيشتر بتوانند در صفحات گوگل رتبه و رنكينگ بهتري را بدست اَورند و در نهايت خريداران كالا و خدمات هم بتوانند به راحتي و با جستجو در گوگل به اين سايتها و اَگهي هاي رايگان دسترسي پيدا كنند و نسبت به خريد كالا بدون واسطه و با بهترين و دست اول ترين قيمت اقدام نمايند.

سايت 1اشاره نيز يكي از اين سايتهاي نيازمندي ميباشد كه به كاربرانش خدمات اَگهي رايگان ارائه ميدهد؛ بطوريكه روزانه افراد و صاحبين مشاغل گوناگوني در زمينه هاي مختلفي همچون املاك، خودرو، صنعت، پزشكي و زيبايي، استخدام، گردشگري و... در اين سايت بدون واسطه و به صورت رايگان به تبليغ محصولات و خدماتي كه ارائه ميكنند ميپردازند. از انواع وسايل شخصي مانند كيف و كفش، پوشاك، اجاره و يا خريد اَپارتمان و يا فروش خانه، فروش خودرو دست دوم و صفر كيلومتر و رزرو تورهاي گردشگري داخلي و خارجي، فروش بليط هواپيما، فروش ماشين اَلات صنعتي و ساختماني، فروش انواع لوازم خانگي نظير لوازم اَشپزخانه و انواع مبلمان چوبي، فروش موبايل و سيم كارت و فروش لپ تاپ و قطعات كامپيوتري و خدمات تعميراتي گوناگون مانند تعمير انواع لوازم خانگي و... فقط ميتوان به عنوان بخش كوچكي از اين گروهبندي متنوع كه در اين سايت وجود دارد نام ببريم.شما هم ميتوانيد با درج اَگهي رايگان در اين سايت معتبر و پربازديد براي كسب و كارتان تبليغ كنيد و باعث رونق بخشيدن به اَن شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.